Tuesday, January 6, 2009

Today is January 6th

And it is also Marissa's birthday. Happy birthday!!!

Tomorrow is Nathan's birthday. I shall dedicate a whole post, to be sure.

Tomorrow is also CPCC registration day. I just hope that my life doesn't become so full that I don't have any free time.

Today, at work, I worked for my longest weekday shift... 6 hours. *le gaspeth!* Haha, I know, it's kinda sad, actually, that that's my longest shift. I'm exhausted, though, mostly because I helped unload a several-hour-late truck delivery...

So that's about the full explanation of my day. Can't wait to see everyone soon!

5 comments:

Emily said...

Yes, I think I shall too. lol

I have already started praying for tomorrow, Wesley. And I know how you feel. I wish I could talk to you in person right now about that 'free time' issue. Because I have a feeling that, well, I'm..... never mind....I'll just have to talk to you on Sunday ;) But yeah, I understand how you feel.

You know, I think that's a good thing, Wesley. I would appropriate it at this time in your life....before you're forced to work 40+ hours a week to support yourself. Congrats on it though :)

Emily said...

haha, I mean *appreciate* uhg, typos......

Marissa said...

Thanks, Wesley! :-) All of my friends and family have blessed my birthday so much - I feel loved.

I'm praying for you, too - hope you don't get overwhelmed!

Wesley said...

Well, I shall find out on Monday how busy my schedule will actually be... and I got the classes I wanted! Thanks for praying, y'all! =)

Emily said...

Cool! I'm happy for you :)